ARALIK AYINDA NELER OKUDUM?

1/01/2016 , BY Mosepati -



Enler yazımı hazırlarken nasıl koca bir seneyi gözden geçirdiysem bu yazıyı hazırlarken de istemsizce gözden geçirdim tüm seneyi, mukayese ettim. Çünkü koskoca bir yıla bakarsam bu ay kitap okumamış bile diyebilirim kendim için. Okuyup bitirmek istediğim, okumak için can attığım- kurgusunu merak ettiğim, en önemlisi hemen almak istediğim bir çok kitap varken bu biraz can sıkıcı.. Not: Bütün düzenlemelerden sonra ortaya çıkan kitaplarla birlikte fark ettim ki o kadar da az değilmiş aslında. Sadece benim bu ay için okuma hedefim çok yüksekmiş ve ona ulaşamamışım...

8 kitap okumuşum, ayın son haftasında başladığım araya kitaplar girdiği için yarım kalan Fona da bitmedi. Bu yüzden yeni yılın biten ilk kitabı da bu olacak galiba. :)
 
 
1- Ürperti   4/5
 

2- Beklenti   3/5
 

3- Piyonun Son Hamlesi (re-read)   5/5
 

4- Canım Köpeğim   5/5
 

5- Devrimin Kızı   1/5( o da emeğe saygı)
 

6- Şeftali Kokan Sırlar   4/5
 

7-Kahin   4-4.5/5
 
 

8- Senden Sonra   2/5
 

9- Fona--- BİTİREMEDİ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder