SABIRSIZLIKLA ÇIKMASINI BEKLEDİĞİM KİTAPLAR 1

4/19/2016 , BY Mosepati -
 
Bir çoğu soluksuz okuduğum, can alıcı bir noktada bitip bizi devam kitapları için heyecanlandıran kitaplar ama maalesef yayınevlerinin okuru düşünmemesinden - hepsi değil- dolayı bu kitaplara kavuşamıyoruz. İşte çıktıkları anda hiç zaman kaybetmeyip alacağım kitaplar:

The Kingdom Of Gods: Dex Yayınlarından serinin ilk iki kitabı çıkmıştı ve bloğumda da favorilerim listesinde bu seriye yer vermiştim. Çok sevdiğim, dayanamayıp orijinal dilinde de okuduğum bir kitap ancak o şekilde okuyunca tat alamıyorum. Dex bizi daha fazla bekletmez umarım bu kitabın çıkışını duymayı istiyorum.


 Rebel Spring: Yıkılan Krallıklar'ın devamı. İlk kitabını unuttum desem siz ne kadar uzun zaman olduğunu anlarsınız. Kaliteli seriler olmasına rağmen değeri bilinmedi. Okurları da kitabın ne zaman çıkacağını merak ediyor benim gibi. 

Half Lost: Dex Yayınlarından devam edeyim, serinin son kitabı Half Lost benim ve seriyi sevenlerin kapak çıktığından beri yerinde duramadığı kitap. Umarım yazar da bizim istediğimiz çifti oluşturmuştur da okurken keyfimiz üçe beşe katlanır. Seri ara kitaplara sahip, yayınevi de ara kitapları çıkaran bir yayınevi. Umarım biz Half Lies ve Half Truths okuma şansı buluruz.


Morning Star: Biliyorum Altın Oğul çıkalı çok uzun zaman olmadı ve yayınevlerinin bizleri beklettiğini söylerken bu seriyi kastetmedim. Yine de o son... Son sayfada yaşadığım çıldırmayı bir ben bilirim. Yazar yapacağını yapmış.


Insıder: Exodus End serisinin ilk kitabı. Aslında bu grubu çok merak ediyor olmasam da Trey Mills, Günahkarlar  içerisinde en sevdiğim karakterdi ve diğer üyeler gibi tam anlamıyla bir son okumadık Çifte Vuruş'ta. Bu yüzden Umarım yayınevi bu kitapları da çıkarmayı düşünürler, ben Trey Mills'e ait en ufak bir kelimeyi bile kaçırmamış olurum.

The Bronze Horseman Trilogy: İlk iki kitabın başka yayınevinden çıkması ve son kitabın gelmemesiyle biz okurların yana yakıla derdimizi anlatmaya çalışmamız, Pegasus'un haklarını aldığını öğrenmemiz... Biz serinin okurlarını da düşünün, lütfen üç kitap bir arada çıksın sözlerim duyuldu mu bilemem ama 1 yıldır kitapla ilgili en ufak  bir haber çıkmadı. Alexander'ı yakın bir zamanda tekrar okuyabilmeyi istiyorum.




Written In My Own Heart's Blood: Geçmişin Yankısı haziran 2015'te çıkmış ve 8. kitap olan Written In My Own Heart's Blood ne zaman çıkacak en ufak bir bilgi gelmedi yayınevinden. Biz Türk okurlar da umarım bu kapakla kavuşuruz kitabımıza.

 
Dreams of Gods & Monsters: Meleklerle ilgili kurgular pek hoşuma gitmese de bu kitaptaki karakter, yazar gibi çok orijinal biri. 'Alışveriş yok' kuralımı bu kitap çıktığında bozacağım.
 



Eona: Eona'nın çevirisinin bittiğiyle ilgili aylar önce bir haber duyduğumu hatırlıyor gibiyim ama henüz bir sonuç yok. Ve bu kapak tam da kitabın havasını yansıtmıyor mu?

 
Shadowlands: Maalesef yayınevi farklı bir politika izlemeye başladı ve biz okurlarını ihmal etmeye başladı. Oysa gayet güzel ve ince kitapların çıkarılması bu kadar uzun sürmezdi.



Burned: Kapağı yayınlandı ve matbaaya gönderildi. Sanıyorum yakın zamanda 'Alev' bizlerle olacak.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder