KİTAP ALIŞVERİŞİ 3 VE DİĞER KİTAPLAR

4/06/2016 , BY Mosepati -


İlk Alışveriş yazım: http://mosepati.blogspot.com.tr/2016/01/kitap-alisverisi-1.html

İkinci Alışveriş yazım:
http://mosepati.blogspot.com.tr/2016/02/kitap-alisverisi-2-ve-diger-kitaplar.html


Kendime verdiğim " okunacak kitaplarım bitmeden, yeni kitap almayacağım" sözünü hiç pişmanlık duymadan büyük bir zevkle bozdum ve bol bol kitap aldım en son yazdığım alışveriş yazımdan beri. Hem Okuoku'nun şubat ve mart aylarında gerçekleştirdiği indirimleri değerlendirmek hem de yeni çıkan kitapları almak istedim ama bayağı abartmış ve cüzdanı bom boş bırakmış olabilirim. 43 yeni kitabım ve 2 tane de edebiyat dergisini eklemişim kütüphaneme.

Sanırım en önemli konu; tutamayacağın sözler vermeyeceksin. O yüzden ben şu an totem yapıp böyle bir söz vermeyeceğim. Bakalım bir dahaki alışveriş yazım ne zaman olacak.

 
D&R'dan 9.90'a alınan kitabım.

 
Aspendos Yayınlarından çıkan Gün Işığım kitabını henüz okumuş değilim. Okumayanınız, merak edeniniz varsa eğer http://mosepati.blogspot.com.tr/2016/03/gun-isigim-kim-holden-tadimlik-bolum_16.html
ön okumaya bir göz atabilirsiniz.

 
İşte Pegasus'un en yenileri. Fotoğraftaki bütün kitapları yabancı bloggerlarda görmüş beklemiş ve hakları alındığında büyük heyecan duymuştum.
Vahşi Orman, Oyun Ustası, Akıl Çıkmaz ve Külkedisi Uyurken kitaplarını okudum ve çok beğendim.
 
 
 

 

Novella Dinamik'ten çıkan fotoğraftaki dört kitap baskısıyla ilgimi çekmesinin yanında okurların yorumlarından da etkilenerek aldım. Martı Grubunun kitapları Okuoku'da çok güzel indirimlere sahip.

 
 
 
 
Almak istediğim listesindeki 4-5 yayınevinin kitaplarını almaya uğraşıyorum, yavaş yavaş başladım.
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder